Thursday, January 28, 2010

permulaan.

agak lama tak menulis.norra ingat nak buat ringkasan cerita je la.

1-BUDAK BARU
9.01.10.<--Tarikh nie sempena norra mendaftarkan diri belajar di tempat baru. somewhere in Shah Alam. kos ape? Degree in Medical Lab. ahh??tahu..dengar nama tu je macam 'wahhh' kan..macam budak medic plak norra rasa..act lebih kurang..tapi kos norra ni bnyk dalam makmal la..urine test.blood test.semua tu norra uji la nnt..berapa tahun?? 3thn setengah..ala..sekejap je tu..(think positive) :D

2-KAWAN BAIK
my bestBestbestFriend NURBAZILAH masih setia berada di sisi..kerana dia juga turut sama berjuang bersama norra dalam mencari ilmu..di tempat yang sama dan juga kos yang sama..

3-ORIENTASI
orientasi best!!MINGGU TEKAD SISWA. facy-facy sangat 'sehati sejiwa'.sesuai dengan tema minggu orientasi. semua LDK (Latihan dalam kuliah) act dlm dewan je..amat memberi kesan dalam diri ini..maklumlah tak dpt plkn..so feel nya lain sikit berbanding student yang dah pernah ke plkn..they said "boring."..hehehe dan yang paling penting..dapat ramai kan lagi ukhuwah yang ada.. (masih contact dengan facy-facy) :D
4-HOUSEMATE
norra duk hostel.satu rumah 8 org.Alhamdulillah.housemates norra semua best2!different courses dan umur yang juga bukan penghalang..dalam masa yang singkat kitorg can 'click' each other.

5-MAKAN
kalau dulu di kolej lama norra susah nak cari makanan tapi sekarang..MEWAH! pilih je la yang mana satu.sedap tak sedap je.. hai..tak berasap la dapur nmpaknya..tapi still kene control jugak..;))

6-JAPANESE
norra kene belajar bahasa jepun!exciting and best! 'ohayogozaimas', 'sumimasen' , 'hai dozo' , 'aisheteru' oops!hehehe 'Sensei' (Cikgu) Rosli (my Japanese lect.) anggap kitorg kindergarten student. nanti kene interview, buat drama..wow!challenging!


rasanya dah merangkumi semua tu..enough for now..do pray for me guys. thanks.
Salam.



"THE LAST CHOICE IS THE BEST CHOICE"
- Mr.Lim Seong Pek (Norra's Lect.)


1 comment:

bazilahamid said...

yaaahhh.kte akan bersama2 menjadi gemuk.
selain itu, kte akan ckp jepun tiap masa. (ckp p toilet je taw..haha.)
then, crdt for me. (for the pict yaa)

:))