
hampir tertinggal pulak satu fasa cerita semalam..tak kira..nak tulis jugak..I found new friends! yeay!macamana leh jumpa..mcm nie..
Semalam norra balik Seremban..driver gerabak tiga yang jemput..hehe dari Padang jawa..turun ke kl sentral..dengan berjubah hitam..dan beg hitam ku juga..norra di sapa oleh 2 Gadis yang chomel..
Gadis 1 : "excuse me miss..ermm.."
Gadis 2 : "maafkan kami...kami mau nanyak..kalau dari sini ke mid valley jalan kaki jauh nggak??"
Norra : "dalam 15 minit juga la..tapi,kalau kamu naik train..lagi dekat..satu stesen je..turun sahaja sudah sampai terus ke midvalley"
Gadis 1 & 2 : "terima kasih ya.."
Ternyata 2 gadis ini dari Indonesia..Norra apa lagi..teruskan perbualan sementara menunggu train sampai..Diorang datang bercuti di sini..selama 4 hari..u know what..the are taking Medic..Final year dah pun..release tension agaknya..diorg suka travel..wah..syok jugak..perkenalan yang singkat itu membuat kami jadi mesra..mereka mengambil gmbr norra tuk kenangan bersama..dan terus add norra tru facebook..memandangkan masing2 ada Bb..
Gadis 1: "kalau kamu mahu ke Jakarta nanti..bilang in kita ya..u can stay in my house."
Norra : "InsyaAllah..pasti norra akan ke sana juga suatu hari nnt.."
terus tertanam dalam diri ni..kalau ada rezeki, norra nak merantau dalam dunia Allah yang serba luas nie..menikmati keindahan luar..InsyaAllah..
i'm waiting for them to upload my picture with them in fb..kalau dah ada nnt..norra upload ye..they have such a beautiful smile..Mudah2an perkenalan yang singkat itu merapatkan ukhuwah kami lagi..Amin..
P/s : Buat Deya dan Fithri, Thanks for adding me as ur friend in Facebook. Hope u will become a Successful Doctor someday..Take care! :D
Semalam norra balik Seremban..driver gerabak tiga yang jemput..hehe dari Padang jawa..turun ke kl sentral..dengan berjubah hitam..dan beg hitam ku juga..norra di sapa oleh 2 Gadis yang chomel..
Gadis 1 : "excuse me miss..ermm.."
Gadis 2 : "maafkan kami...kami mau nanyak..kalau dari sini ke mid valley jalan kaki jauh nggak??"
Norra : "dalam 15 minit juga la..tapi,kalau kamu naik train..lagi dekat..satu stesen je..turun sahaja sudah sampai terus ke midvalley"
Gadis 1 & 2 : "terima kasih ya.."
Ternyata 2 gadis ini dari Indonesia..Norra apa lagi..teruskan perbualan sementara menunggu train sampai..Diorang datang bercuti di sini..selama 4 hari..u know what..the are taking Medic..Final year dah pun..release tension agaknya..diorg suka travel..wah..syok jugak..perkenalan yang singkat itu membuat kami jadi mesra..mereka mengambil gmbr norra tuk kenangan bersama..dan terus add norra tru facebook..memandangkan masing2 ada Bb..
Gadis 1: "kalau kamu mahu ke Jakarta nanti..bilang in kita ya..u can stay in my house."
Norra : "InsyaAllah..pasti norra akan ke sana juga suatu hari nnt.."
terus tertanam dalam diri ni..kalau ada rezeki, norra nak merantau dalam dunia Allah yang serba luas nie..menikmati keindahan luar..InsyaAllah..
i'm waiting for them to upload my picture with them in fb..kalau dah ada nnt..norra upload ye..they have such a beautiful smile..Mudah2an perkenalan yang singkat itu merapatkan ukhuwah kami lagi..Amin..
Fithri wrote this on my FB wall :
"norraaaaa..... really nice to meet u :)selama holiday ni,cm kamu wanita melayu yg tak sinis hahaha...entah knapa mereka susah sekali ditanya hahaha...takpe laa..mgkin afraid of stranger :Dthanks for helping us anyway...hope u enjoy ur holiday as well :)jangan lupa,text me whenever u want to come to Jogja..my house will... opened for u :)"
Deya wrote this :
"Bukan jogjak Nora..tapi jogja hahaha...senang bertemu denganmu..."
"norraaaaa..... really nice to meet u :)selama holiday ni,cm kamu wanita melayu yg tak sinis hahaha...entah knapa mereka susah sekali ditanya hahaha...takpe laa..mgkin afraid of stranger :Dthanks for helping us anyway...hope u enjoy ur holiday as well :)jangan lupa,text me whenever u want to come to Jogja..my house will... opened for u :)"
Deya wrote this :
"Bukan jogjak Nora..tapi jogja hahaha...senang bertemu denganmu..."
No comments:
Post a Comment