Monday, October 25, 2010

the story book without the ending.


from now on..norra tutup buku cerita tu without its ending..sounds weird rite??but..i dont know how to write the ending..yes..I got his call yesterday..and he told me that he happy with someone else..terkejut??mesti!mula2 baik je dengar...menjadi pendengar yang setia..but..lepas je letak call,norra jadi sebak sekejap..am i cry??NO! (lier.) but hati kecil ini berbisik..

"Its ok norra..dia layak mendapat yang lebih baik dari norra..dia layak mendapat kebahagiaan tu..Doa dan terus bertasbih dengan tasbih yang dihadiahkan oleh dia itu..moga pahalanya sentiasa berpanjangan.."

berjalan2 di parkson sekejap tadi smbil tunggu ibu dan ayah amik..tak sangka norra leh terserempak dengan dia..

"u..boleh tak i cakap yg i sekarang ni dah kurus??"

"eleh.. u tipu..tak caya langsung!i tak nak u kurus..u worked out ke??"

"betul lah..tak delah kurus..but susut sikit..tah..i kurang sikit makan lately nie.."

haahh lah abid..i percaya apa yang u bgtau i dalam phone semalam..u nmpak susut sikit...i nampak u naik escalator di depan watson..sorry tak tegur u..tetiba i jadi blank tak tahu nak buat ape..sehingga u hilang dari pandangan i..seram sejuk gak lah badan ni..

u pakai baju belang2..coklat hijau..baju yang u pakai masa kita bagi makan ikan, then makan keropok lekor sama2..kat citypark..ok stop!it past already norra..

Ya Allah, aku bersyukur sangat terserempak dengan dia..dan mungkin ini kali yang terakhir..

I'm happy for you Abid..dont worry..norra sentiasa simpan kenangan tu..thanks for being such a wonderful man for me..i dont know what other words to describe u.

buat Si Gadis yang berjaya tawan hati Abid..Please please and please take care about him..dia ni manja sikit..dont worry kalau dia marah..marah dia sangat sekejap..then dia cool semula..oh ye..pantau sikit kuantiti rokok yang dia hisap tu..sangat gerun bila mendengar 1 hari leh 20 btg rokok dia habiskan..it is not normal okey!i tahu rokok pun girlfren u jugak..tapi rokok tu tak leh jaga u bila u sakit nnt..hah..lagi satu bila dia sesak nafas..tu satu perkara lagi yang buat norra risau sangat..selalu serang lewat malam or pagi..sebab time2 mcm nie dia tak tidur lagi..jadi burung hantu..

last but not least...

errr..I'm happy for both of you.

.Noktah.

No comments: