Friday, April 29, 2011

Ya Allah..Rindunya..:')



-if you love me let me know, if you dont, please let me go because I dont wanna waste another day waiting for things you'll never say-

-the hardest thing i've done is acting like i hate you, when really i love you more than you will ever know..
-

-when i text you, that means I miss you. When i dont text, that just means i'm waiting for you to miss me..-


norra cuti hari ini..on9 kat cc..lama tak update blog..rindunya orang2 di seremban..sekejap je dah masuk sebulan norra bekerja di klinik di KL nie..memang penat..tapi..bila fikir penat ibu..terus jadi semangat balik nak terus bekerja..norra tak leh give up! sekadar mencari penglaman dan juga duit poket..nnt boleh renovate rumah..hehehe besar nya cita2..InsyaAllah..rezeki Allah kan luas..:)

teringat first day kije di klinik..memang rasa putus asa..ye lah..benda baru kan..norra ckp pada diri waktu tu..cukuplah seminggu..patu nak balik seremban..tak nak kije..mana taknya..banyak gile jenis ubat kene hafal..dan kerenah2 patient lagi..tapi..kawan2 memberikan semangat..dan yang penting..Allah menggerakkan hati ini supaya jangan berhenti..teruskan...teruskann..yelah.. bukan senang nak senang..dan bukan susah nak susah..:

Alhamdulillah dah nak sebulan..nak dpt gaji pertama dah pun..syukur sangat..;) dan selama sebulan itu jugalah norra tak ketemu dengan wajah2 kesayangan norra..I miss them a lot! rindu masakan ibu...ikan pari masak asam pedas ngan patin masak lemak..boleh post kat klinik tak ibu??? :( rindu gak kat gendut saya sorg yang kat kajang tu..haiii..kije baik2 ye gendut..bila lah ko nak lawat aku kat sini..InsyaAllah ada rezeki kita jumpa k..:)

bytheway..welcome back si 'lesung batu tumbuk smbal belacan..'hehehe panjang tak i gelar kan diri u..seyes..i memang rindu u..rindu nak gaduh ngan u.. but itu semua dulu...now u dah ada dia...tak boleh macam dulu dah..not fair to her..

"bukan semua orang boleh hargai kita.."

abid..You deserve to be with someone who makes you happy, someone who wont complicate your life. Somebody who wont hurt you like what i did before.. =_="

i'm so sure dia hargai u sehabis baik..so..jangan sia2kan dia k..i tumbuk u nnt..:)


"masing2 dah dituliskan jodohnya masing2..tidak apa yang perlu ditakutkan..Allah juga menyukai hamba-Nya yang mengaku bahawa kekuatan dan kekuasaan itu hanya milik Allah SWT. Rancanglah sebaik mungkin, tetap tertulis, kuasa Allah saja yang menentukan nasib kita."

(thanks misses najihah atas kata2 dalam article kamu itu..)






2 comments:

Anonymous said...

salam..hai, selamat berkawan..
sy suka baca catatan kat blog awk.. =p

CheNur said...

terima kasih sahabat..sekadar berkongsi apa yang ada..:)