Friday, July 15, 2011

I ♥ you N i n i ! :D




sebenarnya cerita ni dah lama..dalam sebulan lebih jugak lah..tak basi lagi kann??kann??pada tarikh 02.06.11..tarikh yang bersejarah..norra dah jumpa cinta hati pengarang jantung masak lemak cili api pun sedap tu! hehehe

memperkenalkan...

.Nini.
chomel tak nama dia..:D

okey...sebab apa norra sayang 'dia' sangat..sebab norra beli 'dia' dengan gaji pertama norra..adalah kenangan sikit kann??kann? Alhamdulillah dengan rezeki ini..mula-mula nak beli tu memang berbelah bahagi..samada Nokia Android atau Samsung Android..survey dulu Nokia..tapi tak de yang berkenan..bila pergi je kedai Samsung..nampak je Nini ni..memang terus terpikat dan function dia pun much better than nokia..so..apa lagi..terus je beli..:0 ada dua color je..putih kelabu dan hitam hijau daun pisang..memandangkan norra suka dengan warna hijau, dan hitam pula tahan lasak..(takde lah nmpak kotor..) norra pun ambil lah warna hitam hijau daun pisang..:D




InsyaAllah Nini..akan ku jaga mu sehabis baik..Chewah..so lepas ni..dah boleh tulis blog dengan dimeriahkan lagi oleh gambar2 yang diambil dari Nini..;D

pssst! Im wondering...Nini tu nama lelaki ke perempuan eh..



1 comment:

Mohd Syaiful Azlan Bin Abdul Rahman said...

Hm...dah ada buah hati pengarang jantung..epol apa lak...