Jam tepat pukul 3 pagi...mata masih tak dapat lelap lagi..tak mengantuk..baru habis menonton cerita TALENTIME..dah lama sebenarnya nak tengok cerita ini..ternyata menyentuh hati norra dan ternyata karya terakhir Yasmin Ahmad ini sangat cantik dengan jalan cerita nya yang sangat indah..Bila tengok cerita ini..teringat pula kisah tentang kehidupan norra..suatu ketika dulu..sebak bila tengok ending love story of Uncle Mahesh and his girl..mereka berpisah kerana that girl is Indian Muslim..perbezaan agama dan budaya.."I know I will be getting married tomorrow..but i still find my self thinking about the girl that i loved"
he is hoping for that girl to come back to him..but that girl past away...and he still hoping they can unite after he died..
Cinta antara dua insan yang berlainan bangsa dan budaya..bagi Norra kita serahkan semuanya pada Takdir..semua yang terjadi tersirat seribu hikmahNya..gunakan mata hati untuk melihat segalanya..hmm satu lagi kisah Cinta antara seorang ibu dan anak..sehingga tercipta la sebuah lagu serta melodi dan lirik berkisarkan kehidupan mereka..sangat Indah!
♥Beautiful!♥
1 comment:
ehem2..terasa plak si nyeh neh! hehe..;))
Post a Comment