Selepas sahaja kitorg dapat tahu yang karaoke kat red box nie mencekik darah..so tukar plan ke berjalan-jalan sahaja..Dalam pada itu..Sepupu2 norra telah merancang tuk surprise kan norra pada malam nya..Kononnya diorg nie nak beli roti la..padahal nak beli kek...kebetulan kek secret recipe dah ada org booking..so, plan diteruskan pula ke tesco sebelah jucso tu...Sib baik ada...time tu norra tgh leka layan adik norra nie duk sibuk nak beli accessories la apa lah..kebetulan pulak norra nak cari number youth clubb..tu yang tak berapa nak sedar diorg sebenarnya ada plan ...
hah..malam tu..di rumah Abang Azhar...jam 11.45 21 september, belum masuk lagi pun..tapi diorg dah surprise kan dulu..uwaaa!!dengan tutup lampunya..ayah pulak main piano...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!2x
HAPPY BIRTHDAY TO NORRA
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
HAPPY BIRTHDAY TO NORRA
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
then diikuti..
ALLAH SELAMATKAN KAMU2x
ALLAH SELAMATKAN NORRA
ALLAH SELAMATKAN KAMU!
pergh..gile surprise waktu tu..tak terkata...then potong kek...makan spaghetti and kfc...pastu kene menyanyi pulak..permintaan semua..so..norra pun duet lagu dua insan dengan pakcik norra, Uncle harun dan diikuti Abg Shahrul and berlatarkan piano yang dimainkan oleh ayahanda norra sendiri..dapat hadiah dari cousin2 ku..sebuah frame yang pastinya gmbr2 kita dalam frame itu nnt k..
Terharu!happy!
tepat jam 12, 22nd September 2009..mesej dan panggilan tak henti2 masuk..wahh!hehehe Alhamdulillah..and thanks semua yang wished norra..Sayang korang sangat!
esoknya kitorang pulang ke Seremban sebab ibu dah mula bekerja di hari raya ke empat..tak best sebab sekejap sangat kat kampung nenek..:(

suka gila kek nie.sedap.

thanks cousin2ku! ;)

bersama bonda tercinta dan uncle Syukor.

Speechless!
Alhamdulillah..
;)
Alhamdulillah..
;)
No comments:
Post a Comment