Tuesday, October 13, 2009

survey.

1. Bekas kekasih saya adalah :
= Seorang Lelaki.

2. Saya sedang mendengar :
= Anjakan Paradigma bersama Dr.Fadzilah Kamsah.(dalam tv.)

3. Mungkin saya patut:
= mencatat segala apa yang diperkatakan oleh Dr.Fadzilah.

4. Saya suka :
= masak dan membaca! ;)

5. Sahabat-sahabat baik saya :
= amat menyayangi saya.Saya sayang kamu juga sahabat.;)

6. Saya tak paham :
= Kenapa saya suka dia..

7. Saya kehilangan :
= kucing kesayangan saya..Abeng..

8. Ramai yang berkata :
= "Nowa!"

9. Makna nama saya :
= Keriangan.sopan santun.

10.Cinta itu seperti:
= Angin.kita tidak nampak tetapi boleh merasainya setiap masa!

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
= muhasabah dirinya sendiri.

12.Saya akan cuba :
= menjadi seorang Norra yang kuat dan bersabar!

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
= hingga akhir hayat.

14.Telefon bimbit saya :
= ada di depan saya.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
= Alhamdulillah...dan terus mencari handphone!hehee

16.Saya paling meluat apabila :
= no idea.next.

17.Pesta/Parti adalah
= fun!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
= ladybird!;)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
= 17thn..Saya kenal dan rapat dengan dia.

20.Hari ini :
= Hari selasa..

21.Malam ini saya akan :
= tidur.

22.Esok pula saya akan :
= menjadi seorang housegirl lagi. ;)

23.Saya betul-betul inginkan :
= berada di pantai!anyone?

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
= Alhamdulillah. ;)

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
= pusat membeli-belah.

26.Makanan Barat atau Jepun :
= neither.

27.Bilik yang terang atau gelap :
= saya suka gelap. ;)

28.Makanan segera adalah :
= makanan terdesak.hehehe

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
= "hati-hati drive."

30.Siapa yang anda nak Tag?
= tak nak lah.